недеља, 29. април 2018.

Мило Јововић - Српству







Српству

Мило ми је Српство моје,
И за њим сам готов мр'јети;
Мило ми је, и за њим ћу
Моји живот прагорјети.

Мило ми је, па се кунем,
Да у ватру и у воду,
Справан јесам сваког часа
Мр'јет за српство и слободу.

Мило ми је сврху свега,
Слатко ми је за њим мр'јети,
Када њега вр'јеђа, каља,
Туђа рука, душман клети.

Мило ми је, св'јету кажем
Српскиња ме породила,
Па како ми неће бити
Домовина моја мила?

Мило ми је једном р'јечи
Српство моје, дика моја,
У њем само душа може
Срећу наћи и покоја.

За српство ми душа дише,
За српство ми срце гори:
Њему желим сваку срећу
И напредак чекам скори.

За српство ћу на бојиште
Бојним копљем у рукама
За српство како рекох
По сред воде, по сред плама.

Мило ми је српство моје,
И за њег сам готов мр'јети;
Мило ми је и за њим ћу
Моји живот прегорјети.















Нема коментара:

Постави коментар