понедељак, 7. децембар 2015.

Вој. Ј. Илић Млађи - Пријатељу

Пријатељу

Жики Савићу, управитељу Осн. школе Краља Петра — Београд.

Као да вечна промена
Царује овим светом:
Године хитро пролазе,
Промичу брзим летом.

Данас смо свежи, животни,
С дивљењем сви нас гледе,
Већ сутрас тугом видимо
Да су нам косе седе.

У вашу школу основну
Долазећсваког дана,
И ја сам већ оседео,
Стиже ме старост рана.

Децу сам школи водио
И враћао је кући
Ма снег и киша падали
И стезо мраз најљући.

За пуних седам година
Ту дужност вршећревно,
С Вама сам се у школи
Виђао посведневно.

Ја сам вас увек поштовао
Кооног што све чини
Да углед школски и лични
Одржи на висини,

Да своју школу издигне
До тако сјајног стања,
Те да постане чувени
Расадник првих знања;

И Ви сте сјајно успели
До тога идеала,
Ко ђачки отац кличем Вам:
Живели! Хвала! Хвала!“

17. нов. 1936.   Београд

Вој. Ј. Илић Млађи, с.р.

Гласник Српског историјско-културног друштваЊегош” 

Јуни  1986.










Нема коментара:

Постави коментар